دهستان دوست داشتنی سردق

عکس و مطلب از روستای کویری سردق

دهستان دوست داشتنی سردق

عکس و مطلب از روستای کویری سردق

دعوت . . .

دانشگاهیان سردقی در سراسر کشور برای مشارکت و ارائه پیشنهاد راجع به تنها وبلاگ روستای سردق پذیرای نظرات سازنده تان هستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
داود.از تهران دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 23:06

شنیدم کویر سردق زیبا دیدنیه لطف کنیدتصاویری از کویر وجاهای دیدنی سردق تو وبلاگتون بذارید.در مورد موقعیت جغرافیایی سردق -تعداد جمعیت سردق هم اطلاعاتی به بینندگان وبلاگتون بدید.

چشم حتما به زودی

فریمان . دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 07:53 http://www.f4f4f4.blogfa.com

اب انبار (حوض) را مطرح کنید .

چشم...

خادم سردق شنبه 5 تیر 1389 ساعت 11:31

سلامِ مگه ایمیلی که من براتون فرستادم به دستتون نرسیده؟

خیر قربان. لطفا به این آدرس بفرستید : yasinashuri@ymail.com

هیچکس سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 15:52

با عرض سلام
من اولین بار بود که وبلاگتونو دیدم
سردقی نیستم ولی سردقیها رو دوست دارم
امام خمینی
مطالبتونو از حالت شخصی در بیارید و جذاب تر کنید بهتر میشه

سلام. ما هم اونایی رو که سردقی ها رو دوست دارن دوست داریم...
متاسفانه دوستان باید بیشتر همکاری کنند تا چیزی که شما گفتین عملی بشه ...

هیچکس دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 19:29

سلام به همه ی دوستای خوبم.کجایین؟چرا هیچ خبری نیست ازتون.کم کم دارم نگران میشم .به نظرم بچه های پر شورتری میومدین..امیدوارم یه تکونی به خودتون بدین.عید قربان به همتون پیشاپیش تبریک میگم

عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد